Formació sobre VeriFactu

Us convidem a una sessió informativa sobre el sistema Veri*factu:

  • 22 d’octubre a les 14h.
  • Telemàtica (Zoom): cal apuntar-‘shi a gremidellibreters@gremidellibreters.cat
  • Ponent: Margarida Crous, sòcia de Serveis integrals M. Crous (gestoria i consultoria del Gremi) i professora associada de la Universitat Ramon Llull i també de l’Escola de Llibreria del Gremi-UB.

Objectiu

Conèixer les principals novetats en matèria de facturació electrònica que es preveuen d’aplicació a partir de l’any 2026 i resoldre dubtes pràctics. La sessió serà breu (màxim hora i quart) i de caràcter introductori. Us animem a assistir-hi, ja que aquestes modificacions afectaran directament la gestió diària de les vostres llibreries.

Esquema de la sessió

  • Benvinguda i presentació

  • Context: per què es crea el Veri*factu.
    • Marc normatiu i calendari d’entrada en vigor
    • Dates clau: obligació a partir de 2026.
    • Què és el sistema Veri*factu?
    • Funcionament bàsic i requisits tècnics.
    • Diferència amb els sistemes de facturació actuals.

  • Implicacions pràctiques per a les llibreries
    • Adaptació del programari de facturació.
    • Noves obligacions de remissió i conservació de factures.
    • Relació amb l’Agència Tributària.
    • Avantatges i reptes del Veri*factu
    • Transparència i seguretat.
    • Possibles dificultats i com anticipar-les.

  • Torn de preguntes i resolució de dubtes: podeu anticipar-nos preguntes adreçant-les al correu del Gremi i les traslladarem a la Margarida Crous.

© Gremi de llibreters de Catalunya - by ciclick

Segueix-nos: